RSS

Friday, December 3, 2010

.........................................

skit ati tol biler satu keluarga dier wat kt aku cam nie...
sakit sangat2.........
mcm org giler jer keluarga dier.....
cam cacat pown ader.............


sakit ati jerk utk aku brkwn ngan dier....
sian kt akuh.....
kesian kesian kesian...............
tolonglh......

aper yg ko nk sebenarnyer???
aper yg korang x puas ati???
susah sangat ker nk pulihkn blik luka yg ada????
memang susah.....

klaukn luka yg sedia ada itu sudah pulih......
akn tinggal parut selepas luka itu pulih...
betapa lukanya hati kita yg tlh dsmbuhkn.....
kenangan yg lalu tetap menghantui diri srta emosi.....


kalaulh ko sedar tentang semua nie......
tentu ko x akn wat cam nie kt aku.....
menyesal aku brknln dengan kamu... 
menyesal aku menyukai dirimu...

biarlh daku membekukn ati ini...
supaya x brkwn kamu lgi...

buat aper brkwn dengan kwn yg boleh memudaratkn diri....
dan buat aper brkwn dengan kwn yg boleh membawa duka...
hanya sakit hati yg dibri....
ats segala yg sya bgi... mintak maaf andai tersangkut paut dengan keluaga kamu...

tpi sebenarnya semua ini benar dn kena kamu trimanya...
Salam....
Writen by:
The Sad And Miserable Gurl...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Sarah's Stories 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .